הסוד מתגלה: איך חוסכים בעלויות הביטוח ונשארים עדין מבוטחים?

פורסם:

הוצאות כרטיס האשראי והוראות הקבע עולות ואתם מעוניינים לעשות סדר. פתאום אתם מגלים כי אתם משלמים המון כסף על ביטוחים אבל לא באמת מבינים על מה ואם בכלל אתם צריכים את זה? חוסכים בעלויות הביטוח – כל הפרטים בכתבה הבאה.

בשנים האחרונות הוצאות השותפות של משקי הבית בישראל עולות בהדרגה. סעיף הוצאות הביטוח למשפחה מגיע בממוצע לעלות של כ – 1,000 ש"ח בחודש, סכום לא מבוטל בכלל. השאלה שנשאלת האם אנחנו באמת צריכים את הביטוחים הללו ואם כן, על מה הם משלמים לנו? על השאלה הזו אנחנו נענה בהמשך הכתבה.

איזה ביטוח יש לי והאם אני באמת צריך אותו?

כיום, משפחה ממוצעת משלמת על מגוון ביטוחים הכולל: ביטוח רכב (חובה,מקיף/צד ג'), ביטוח דירה (תכולה ומבנה), ביטוח חיים וביטוח בריאות. קודם כל צריך לעשות מיפוי של סוגי הביטוח, זאת כדי להבין על איזה איזה סוג ביטוח אנחנו משלמים, לאחר מכן נבין על איזה צורך ביטוחי עונה כל אחד מהביטוחים שרכשתם. לפני תהליך המיפוי רצוי להכין רשימה הכוללת את שמות חברות הביטוח והפרמיה המשולמת לכל חברה, זאת כדי לגלות את ההוצאה הכוללת וכן האם קיים סיכוי שאתם משלמים כפול על אותו ביטוח בשתי חברות שונות. הכנו לכם את סוגי הביטוח הנפוצים הקיימים היום ואת הכיסוי שהן מעניקות בעת מקרה ביטוחי:

ביטוח רכב – חובה ולא ניתן לצמצם אותו. מעניק פיצוי כספי לטיפול ברכב לאחר פגיעה וכן מעניק פיצוי וטיפולים של פגיעת גוף בעת לאחר תאונה.

ביטוח חיים למשכנתא – לא ניתן לבטל אלא רק לצמצם עלויות.מעניק פיצוי כספי המכסה את גובה ההלוואה שנלקחה בעת רכישת הנכס

ביטוח מבנה במשכנתא – לא ניתן לביטול, התחרות מאוד מוגבלת וכיום כמעט שאין צורך לצמצם  (יש לבדוק התאמה לצורכי הבנק והלקוח). מעניק פיצוי בעת נזק לנכס ולאדם הנפגע בעת שימוש בנכס, כיום מעניק בנוסף פתרון לבעיות אינסטלציה וכו'.

ביטוח חיים – ניתן לצמצם ולהוזיל עלויות במידה ומצב הבריאות לא השתנה. נותן מענה פיננסי למשפחה בעת פטירת המבוטח.

ביטוח בריאות – ניתן לצמצם ולהוזיל עלויות אך יש צורך להתאים את הביטוח בדיוק לצורכי הלקוח ובלבד שמצב הבריאות לא השתנה. נותן מענה במקרה של ניתוחים בחו"ל, השתלות ותרופות שלא בסל. ביטוח בריאות מעניק גם טיפולים מיוחדים וצמצום זמני המתנה במחלוקות הבריאות בישראל.

ביטוח תאונות אישיות – ניתן לצמצם עלויות והתאים לצורכי הלקוח.נותן מענה פיננסי וטיפולי בעת מקרה תאונה מעניק כיסוי פיננסי בעת גילוי שבר/ כוויה, מוות כתוצאה מתאונה ונכות כתוצאה מתאונה.

ביטוח אובדן כושר עבודה – כרגע נכון לתחילת שנת 2018, אין אפשרות לרכוש פוליסה מסוג זה מבלי לרכוש תוכנית ביטוח מנהלים. למי שיש היום פוליסה שידאג לשמור עליה (במידה ויכול לעמוד בשתלומים. למי ששוקל להחליף, יש לקבל הכוונה עם מומחה ביטוח בהתאם להכרות התיק הביטוחי.

ביטוח מחלות קשות – יש אפשרות לצמצם עלויות ולהתאים לצורכי הלקוח זאת רק במקרה שלא השתנה מצב הבריאותי של המבוטח. מעניק פיצוי כספי בעת גילוי מחלה קשה כגון סרטן.

ביטוח סיעודי – חברות הביטוח מקשיחות קבלה לביטוח זה, ניתן לצמצם עלויות כל ידי בדיקה של מומחה והתאמה מלאה לצורכי הלקוח. מעניק פיצוי כספי חודשי במצב סיעודי.

מעוניינים לחסוך בעלויות הביטוח ורוצים לעשות זאת עם מומחה? צרו קשר עכשיו בטלפון 03-6704100 או השאירו פרטי התקשרות באתר >>

חוסכים בעלויות הביטוח – איך יודעים אם אנחנו משלמים כפול על אותו ביטוח?

בישראל ניתן לרכוש ביטוח בכל עת ומכל אחד תתפלאו גם דרך הטלפון. בעבר, ביטוח נעשה על ידי מומחה (סוכן ביטוח) אשר דאג לתיק הביטוח למשפחה. כיום ניתן לרכוש ביטוח או יותר נכון ניתן למכור ביטוח מבלי להתייחס אם בכלל קיים לכם ביטוח זהה בחברה אחרת. מצב זה גרם שהרבה ישראלים יותר נכון כ – 30% משלמים כפול על אותו ביטוח בדיוק. כדי להימנע ממצב זה אנו צריכים למפות את הוצאות הביטוח דרך כרטיס האשראי או הוראות הקבע, להמציא את העתקי הפוליסות מכל חברות הביטוח, לבחון האם רכשתם אותו ביטוח בשתי חברות שונות ולפנות למומחה ביטוח שידע בדיוק איזה פוליזה אתם באמת צריכים ואיזה ניתן לבטל – חשוב מאוד! בביטוח כדי מאוד לקבל הכוונה ממומחה לפני ביטול פוליסה.

כפל ביטוחים - אחד מכל שלושה משלם כפול על ביטוח

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים בעלויות הביטוח – איך מבטלים פוליסת ביטוח שאנחנו לא צריכים?

כיום ניתן לבטל פוליסת ביטוח בכמה אפשרויות:

  • שלחת פקס לחברת הביטוח – מספר הפקס מופיעה באתר הבחרה.
  • שליחת מייל עם בקשת ביטול – יש למלא את הטופס הרלוונטי ולשלוח לכתובת המופיעה באתר החברה.
  • יצירת קשר עם שרות לקוחות – ניתן ליצור קשר עם מחלקת שרות לקוחות בחברת ביטוח (מספר הטלפון מופיעה באתר החברה
  • קבלת טיפול מלא ממומחה ביטוח המעניק הכוונה מקצועית ומבטל פוליסות מיותרות בצורה מקצועית – לדעתנו זו הדרך הכי נכונה!

רוצים לעשות סדר בביטוחים עם מומחה של המרכז הישראלי לחיסכון?

אם אתם מעוניינים לעשות סדר בביטוחים ואין לכם את הזמן הדרוש לבצע את כל תהליך אשק בו חוסכים בעלויות הביטוח לבד אנו מזמינים אתכם להצטרף לאלפי הלקוחות שבחרו לעשות זאת איתנו לחסוך בעלויות הביטוח שלהם. במהלך הבדיקה אנו ממפים את כל הביטוחים האישיים שלכם, מסבירים לכם אחת ולתמיד על מה אתם כן מבוטחים והאם יש לכם צורך בכך, בונים לכם תיק ביטוח המעניק לכם את המעטפת הביטוחית הכי טובה בשבילכם, משווים מחירים כדי להעניק לכם את המחירים הטובים ביותר שנתין לקבל היום בחברות הביטוח המובילות, דואגים שחברות הביטוח יבטלו לכם את הפוליסות הישנות והכי חשוב מעניקים לכם הכוונה ושרות לכל אורך הדרך – תתפלאו לכל אורך הדרך גם במצבים לא נעים שלשמם אתם עורכים את הביטוחים שלכם.

חשוב לחוסך אבל יותר חשוב לדעת ממי אתם קונים ביטוח!

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לסדר בביטוחים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם