ביטוח מחלות קשות- שאלות ותשובות

פורסם:

אילו מחלות מוגדרות כמחלות קשות? מהו ביטוח מחלות קשות ובאילו מקרים ניתן להפעיל את הפוליסה? איך עושים השוואת מחירים בביטוח מחלות קשות בצורה נכונה? במאמר הבא ריכזנו עבורכם מספר שאלות נפוצות לצד תשובות מקצועיות בכל הקשור לתחום ביטוח מחלות קשות.

מהי מחלה קשה?

בענף הרפואה מחלה קשה הינה מחלה המטילה מום בגופו של אדם מסוים, ועקב כך נדרשת תקופת החלמה ארוכה. פוליסות ביטוח מחלות קשות מגדירות מספר מחלות קשות הכוללות בין היתר: פרקינסון, מחלות כבד, התקפי לב, סרטן, שבץ מוחי, אי ספיקת כליות, איבוד גפיים, תשישות נפש ועוד.

מהי פוליסת ביטוח מחלות קשות?

פוליסת ביטוח מחלות קשות הינה פוליסת ביטוח המעמידה לרשות המבוטח פיצוי כספי גבוה במקרה של התפרצות מחלה קשה בהתאם לתנאי הפוליסה. כידוע, התפרצותה של מחלה קשה משנה סדרי עולם בקרב בני משפחתו של האדם הסובל מהמחלה, דבר המאלץ את בני המשפחה להתמודד עם הוצאות רפואיות גבוהות במיוחד לצורך הענקת הטיפול הראוי במחלה. סכום הפיצוי המוענק במסגרת פוליסת ביטוח מחלות קשות, מאפשר לבני המשפחה להתמקד במאמצים הרפואיים הנדרשים להחלמתו של החולה, וכל זאת מבלי להתמודד עם האתגרים הכלכליים הניצבים בפניהם.

רוצים לערוך השוואת מחירים בביטוח מחלות קשות? צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד >>

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח מחלות קשות- הצהרת בריאות

כל חברה ביטוח דרכה תבקשו לרכוש פוליסת ביטוח מחלות קשות, תדרוש מכם למלא הצהרת בריאות המפרטת את מצבכם הרפואי במועד רכישת הפוליסה. הצהרה זו חייבת להכיל פרטים מלאים ומאומתים אודות מצבכם הרפואי, וזאת בשל העבודה שבמקרים בהם חברת הביטוח מגלה כי המבוטח העלים פרטים ו/או שיקר בנוגע להצהרת בריאותו, חברת הביטוח תהא פטורה מתשלום סכום הפיצוי למבוטח בעת התפרצות מחלקה קשה.

כיצד תבחרו את הפוליסה המתאימה?

בדומה לכל פוליסת ביטוח אחרת, גם את פוליסת ביטוח מחלות קשות, מומלץ לרכוש רק לאחר ביצוע השוואת תנאים ומחירים בקרב החברות השונות. בין יתר הפרטים אותם מומלץ להשוות בין פוליסות הביטוח המוצעות לכם על ידי החברות השונות תמצאו: מחיר הפוליסה, גובה הפיצוי הכספי, רשימת המחלות בגינן ניתן לקבל פיצוי כספי, אופן קבלת התשלום, תקופת האכשרה לאירוע ביטוחי ראשון ושני, הגיל המקסימאלי של המבוטח לקבלת הפיצוי ועוד.

מכיוון שפוליסת ביטוח מאפשרת לכם להמשיך ולקיים את בני משפחתכם גם לאחר שאיבדתם את כושר העבודה בגין התפרצותה של מחלה קשה, לגובה הפיצוי הכספי משקל רב בכל הנוגע לבחירת הפוליסה המתאימה לכם. חשוב לציין שפוליסת ביטוח מחלות קשות משווקת באופן נפרד מפוליסות ביטוח בריאות אחרות, והיא מיועדת אך ורק למטרות פיצוי כספי בגין אותן מחלות המופיעות בפוליסה.

ביטוח עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

רוצים לקבל הצעה ייחודית לרכישת פוליסת ביטוח מחלות קשות? רוצים להתאים את פוליסת הביטוח בהתאם למצבו הרפואי של כל אחד ואחת מבני המשפחה? השאירו פרטים להכוונה מקצועית עם מומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח מחלות קשות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם