צפי תשואות קרן השתלמות לחודש ינואר 2023

פורסם:

תחילת שנת 2023 הביאה איתה משב רוח חיובי שמשך את שוק ההון כלפי מעלה ואיתה ביחס ישר גם את החסכונות בעולם קרנות ההשתלמות וקופות הגמל. על פי תחזית הנתונים, צפי התשואה תעמוד ככל הנראה על 2.2% בממוצע.

לאחר ששנת 2022 אתגרה את מנהלי ההשקעות והניבה לחוסכים תשואות שליליות, מתחילה שנת 2023 עם כיוון חיובי המבשר לחוסכים אפשרות לצפות "לשנת תיקון" והובלת החסכונות לתשואה חיובית. על פי הסקירות ברשת, ניתן להבין כי מנהלי ההשקעות לא אופטימיים כל כך ביחס להשקעה במניות ולכן המהלך השנה שעברה הקטינו רובם את החשיפה למניות בניהול קרן ההשתלמות וקופת הגמל שלכם ולפיכך לא ניצלו את כל העילות המהלך חודש ינואר. האם מנהלי ההשקעות צדקו? את זה נבחן בהמשך השנה.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

טבלת צפי תשואות לחודש ינואר 2023 בקרן השתלמות מסלול כללי

קרן השתלמות אלטשולר שחם 2.24%
קרן השתלמות מור 1.89%
קרן השתלמות אנליסט 2.53%
קרן השתלמות כלל 1.81%
קרן השתלמות ילין לפידות 2.59%
קרן השתלמות הפניקס אקסלנס 2.08%
קרן השתלמות מיטב 2.44%
קרן השתלמות הראל 2.21%
קרן השתלמות מגדל 2.08%
קרן השתלמות מנורה מבטחים 1.93%

שימו לב! מדובר בצפי תשואות בלבד לנתונים הסופיים יש לחכות לפרסום משרד האוצר באתר הגמל נט.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם למבדק פנסיוני מקיף שיעזור לכם לבחור את קרן השתלמות הכי טובה בשבילכם. בתקופה זו ניתן לערוך מבדק פנסיוני מקיף הכולל בדיקת הוזלת דמי ניהול בקרן השתלמות – בדיקה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה שיכנסו ישירות לחיסכון שלכם וכמובן, התאמת המסלול הכי נכון לאסטרטגיית החיסכון שלכם.

אהבתם את העדכון שלנו?

אם אתם אוהבים לבדוק כל חודש את מצב החיסכון שלכם בקרן ההשתלמות או בקופת הגמל, יש לנו הצעה משתלמת במיוחד בשבילכם!

למטה בצד ימין ישנו כפתור בצורת פעמון אדום. אם תלחצו עליו תוכלו לקבל עדכונים חמים בעולם החיסכון מבלי להתאמץ בכלל ישירות אליכם ולהיות הראשונים להתעדכן בנתונים חשובים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם