צפי תשואות קרן השתלמות לחודש ספטמבר 2021

פורסם:

למעבר לכתבה עדכנית לצפי תשואות קרן השתלמות לחודש אוקטובר 2021 – לחץ כאן >>

חודש ספטמבר התאפיין במגמה שלילית בכל שוק קופות הגמל וקרנות ההשתלמות בישראל. התשואה השלילית הממוצעת המסלול הכללי תעמוד ככל הנראה על 0.6% לערך. מה גרם לירידות ומה גורם לאלטשולר שחם כל כך לאכזב את החוסכים דווקא עכשיו? התשובה בכתבה הבאה.

חודש ספטמבר 2021 לראשונה השנה עם הערכת תשואה שלילית ממוצעת בגובה 0.6%- באפיקים הכלליים של קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. יחד עם זאת ביצועי הקופות הכלליות בממוצע מתחילת השנה מציגות תשואות נאות מאוד בגובה 9.4% חיובי ו 13.5% בממוצע באפיק המנייתי.
מדדי המניות המובילים בישראל ובעולם הציגו פערי תשואות כך ש: מדד ת"א 35% בחודש ספטמבר עלה ב כ- 2.5%, מדד ת"א 90 עלה בכ 1.8% ומדד ת"א 125 עלה ב כ- 2.3%! לעומת זאת המדד הפופולארי בקרב חוסכים רבים בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות מדד ה S&P500 ירד בספטמבר ב כ – 4.8% ומדד הנסד"ק ירד כ- 5.3%. בית ההשקעות אלטשולר שחם שהוביל לאורך השנים האחרונות את שוק קופות הגמל וקרנות ההשתלמות אך בשנה וחצי האחרונות מציג ביצועי חסר בין היתר בשל החשיפה לשוק הסיני ונמצא במקום האחרון! בפערי תשואות של כ 4% מהמקום הראשון מחייב בדיקה של הלקוחות האם כל העומס על אלטשולר שחם עם המיזוג עם פסגות יקשה עליהם להתאושש או יקשה עליהם עוד את ניהול ההשקעות. טבלת צפי תשואות קרן השתלמות לחודש ספטמבר 2021 בהמשך הכתבה.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

טבלת צפי תשואות לחודש ספטמבר 2021

אלטשולר שחם 1.65%-
מור 0.4%-
אנליסט 0.95%-
כלל 0.5%-
ילין לפידות 0.95%-
הפניקס אקסלנס 0.1%-
מיטב דש 0.5%-
הראל 0.3%-
מגדל 0.3%-
מנורה מבטחים 0.5%-

שימו לב! מדובר בצפי תשואות בלבד לנתונים הסופיים יש לחכות לפרסום משרד האוצר באתר הגמל נט.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם למבדק פנסיוני מקיף שיעזור לכם לבחור את קרן השתלמות הכי טובה בשבילכם. בתקופה זו ניתן לערוך מבדק פנסיוני מקיף הכולל בדיקת הוזלת דמי ניהול בקרן השתלמות – בדיקה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה שיכנסו ישירות לחיסכון שלכם וכמובן, התאמת המסלול הכי נכון לאסטרטגיית החיסכון שלכם.

אהבתם את העדכון שלנו?

אם אתם אוהבים לבדוק כל חודש את מצב החיסכון שלכם בקרן ההשתלמות או בקופת הגמל, יש לנו הצעה משתלמת במיוחד בשבילכם!

למטה בצד ימים ישנו כפתור בצורת פעמון אדום. אם תלחצו עליו תוכלו לקבל עדכונים חמים בעולם החיסכון מבלי להתאמץ בכלל ישירות אליכם ולהיות הראשונים להתעדכן בנתונים חשובים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם